zaterdag 23 april 2011

2true Body Bronzer Golden Matte

Het wordt weer lente, dat betekent: bruin worden. Maar niet voor iedereen. Ik als roodharige word eerder rood dan bruin. Daarom leek het me leuk om eens voor de grap met een vriendin een zelfbruiner te testen. Omdat ik niet helemaal wist waar ik op kon rekenen had ik er een uitgekozen die je ook weer af kan wassen. De tube ziet er bruin uit en ik hoopte dat mijn huid daar op zou gaan lijken. Helaas was dit niet helemaal het geval... Mijn huid was eerder oranje dan bruin en vooral op mijn benen heel vlekkerig. Bovendien gaat het er erg snel af, ook zonder water. Verder is de tube helemaal niet fijn, komt er een heleboel in een keer uit en blijft er een hoop in de dop achter. Je betaalt €2,50 voor deze tube van 30 ml. Ik raad hem niet aan, tenzij je op een wortel wilt lijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een comment achterlaat xx.